Hľadáme (trochu netradičnú) asistentku do (trochu netradičnej) firmy

ASISTENTKA REGIONÁLNEHO RIADITEĽA 
 

Biznisteam je team ľudí, ktorých spájú spoločné hodnoty a ciele. Sme slobodní podnikatelia, ale pracujeme pod hlavičkou spoločnej firmy i vízie. Sme partiou ľudí okolo Rasťa Martiška, regionálneho riaditeľa pre OVB, prezývaného už dlhé roky Biznis. Hľadáme pre neho novú asistentku/ta.

Našim spoločným cieľom je rozvíjať svoje podnikanie vo finančných službách a vytvoriť celoslovenskú sieť pobočiek – a pozrieť sa ideálne aj za naše „hranice“. Každý z nás v teame riadi menšiu alebo väčšiu skupinu ľudí - spolupracovníkov, máme tisícky spokojných zákaznikov. Máme radi slobodu a vieme niesť aj za ňu zodpovednosť, každý deň vstaneme a začíname odznova, makáme na sebe a chceme dosiahnuť spoločný úspech – pre seba i našich partnerov a klientov.  Chceme si splniť svoje sny, žiť život podľa svojich predstáv, robiť niečo, čo nás baví a tešiť sa z toho : - )

Prečo hľadáme novú asistentku/ta?

Vystriedalo sa u nás zopár dievčat. Je pravda, že Rasťo Martiško nie je úplne ideálny šéf – občas urobí chaos (lebo jeho myšlienky často predbiehajú slová, ktoré ešte nevyslovil), niekedy nerieši drobnosti, pretože sú to „blbosti“. Je stratég a stratégovia nemôžu myslieť na všetky maličkosti (čiže aj tie nepodstatné veci, bez ktorých by podstatné veci nefungovali alebo sa nemohli rozvíjať). Preto potrebujeme niekoho, kto si to nepríde k nám len odsedieť a home-office nebude automaticky znamenať fajront. Chceli by sme niekoho, komu bude záležať na spoločnom cieli rovnako ako nám a kto bude myslieť aspoň 1-2 kroky dopredu – niekedy aj za nás : - )

V najbližšom roku chceme zdvihnuť náš obrat minimálne o 50%, ale radšej by sme ho zdvojnásobili! To isté platí o počte pobočiek a ich nových vedúcich manažéroch nášho teamu. S tým súvisí aj fakt, že nová profesionálna asistentka/tent je v našom teame viac ako WANTED.

Vieme Ti ponúknuť viac ako prácu. Miesto u nás je zároveň PRÍLEŽITOSŤ:

  • Nerobiť monotónnu prácu, u nás robíme na niečom čo nás baví a čomu veríme – ty budeš toho súčasťou – vízie a miesta, kde si ľudia plnia svoje sny a nechodia do práce len kvôli peniazom
  • Stretávať sa so zaujímavými ľuďmi, ktorí Ťa pozitívne naladia a inšpirujú na tvojej osobnostnej i profesnej ceste
  • Pracovať na sebe a zvýšiť si svoju kvalifikáciu, veríme, že budeš rád/a chodiť do práce a nie z práce :-)
  • Byť súčasťou teamu celoeurópskej spoločnosti – leadra vo finančných službách
  • Firma OVB ALLFINANZ je špičkou vo svojom obore, do lepšiej „spoločnosti“ sa vlastne už ani nemôžeš dostať – budeš v tvorivom a pozitívnom teame a pracovať so špičkovým know-how
  • Nežiť iba prácou - naša firma a celé podnikanie je postavené na ľuďoch a dobrej atmosfére, sme priatelia a radi sa bavíme, robíme rôzne akcie, výlety, teambuildingy – ty môžeš byť pri tom
  • Mať plat, ktorý odzrkadluje tvoje schopnosti a skúsenosti, a ak budeš na sebe pracovať, ponúkneme Ti aj pohyblivú a výkonostnú zložku o ďalších 100 EUR mesačne

Nedáme Ti:

  • Gastrolístky – my radšej namiesto lístkov v peňaženke máme šušťajúce peniažky, to isté bude platiť pre Teba, ale môžeš si ich kúpiť sama ak chceš
  • Nervózneho a náladového šéfa - Rasťo je občas chaotik z našenia, ale má rád systém, poriadok a pozitívnu pracovnú atmosféru – ty by si k nej mal/a priespieť tiež, radi by sme mali vedľa seba niekoho, kto má apriori pozitívny pohľad na svet, chápeme, že občas sa vyskytne „deň-blbec“, ale nemal by to byť každý deň
  • Fixnú pracovnú dobu – sú úlohy (denné, týždenné, mesačné), ktoré budeš vedieť, že máš urobiť a je na Tebe ako si čas zadelíš. Na úlohách, kde je potrebná tvoja osobná prítomnosť sa dohodneme. Čiastočne je možný aj home-office, nie je to pre nás problém. Ak budú dlhšie intenzívne dni vyžadujúce tvoje plné nasadenie, je v pohode ak nasledujúce dni si vezmeš voľno alebo skrátenú pracovnú dobu, či predĺžený víkend
  • Možnosť nerealizovať sa – máme radi ľudí s vlastným názorom, čo nečakajú, že im všetko nalinkujeme a povieme ako to majú urobiť. Chceme iniciatívneho človeka, ktorému to myslí. A ideálne nie iba prvý mesiac, kým je v skúšobnej dobe.

Chceli by sme človeka, ktorý ovláda nasledovné veci. Ak ich neovládaš 100%tne, môžeš nám poslať svoj životopis, ale prosím, napíš pravdu. Alebo to riskni a ak si Ťa vyberieme na pohovor, môžeš to dovtedy dopilovať :-)   Čiže pohovor bude mať aj (veľmi) praktickú časť.

Ideálne ak by si si tykal/a:

  • S excelom - slová ako filter, kontingenčná tabuľka a ukotvenie priečok by Ti nemali robiť problém alebo otáznik v očiach
  • S powerpointom - veríme, že vieš, že písmo Times new roman a Comic sans už nie je v móde 10 rokov, vieš importovať obrázky, poznáš programy na úpravu fotiek, vieš robiť s animáciami, prechodmi a efektami, a celkovo – pripraviť slušnú prezentáciu Ti nerobí problém
  • S google diskom a google kalendárom, rozumieš sa poštovým klientom a nastaveniam PC, telefónov a tlačiarní (budeš to mať na starosti pre svojho šéfa) – proste nebojíš sa techniky
  • S pravopisom, obzvlášť by sme chceli podčiarknuť písanie množného čísla mužského rodu – budeš robiť vizitku nielen svojmu šéfovi ale aj celému teamu, zlý pravopis je pre nás vždy veľmi zlou vizitkou
  • So samovzdelávaním – nevadí nám ak čítaš Evitovky alebo Keleo-Vasilkovky, ale radi by sme sa obklopili ľuďmi, ktorí na sebe pracujú vrátane našej novej asistentky, sebarozvoj je dôležitá vec ak chce človek rásť – finančne aj osobnostne. Ak niečo nevieš vrátane spomínaného softwaru (xls, ppt atd.) počítame s tým, že si to doštudeš – chápeš, že my nemáme čas Ťa to učiť : - )
  • S angličtinou – ideálne ak vieš aspoň hovorovo po anglicky, občas sa vyskytne situácia kedy sa angličtina zíde
  • S autom - máš vodičák na auto a aj jazdíš, ideálne ak by si mal/a aj svoje auto, ktoré v prípade potreby budeš vedieť sem-tam využiť
  • Môžeš byť kľudne maminou jedného i viac detí : - ),  aj náš team sa rozrastá týmto smerom, pre nás je podstatnou vecou, aby sme si vedeli nastaviť časy, kedy budeš k dispozícii a si paňou svojho času. Potrebujeme Ťa cca. raz mesačne aj na víkendovom seminári – je potrebné, aby to rodina vedela prežiť bez ujmy chvíľu aj bez Teba
  • Chceme niekoho, kto už má skúsenosti a bol niekomu osobnou asistentkou/tom, supportová pozícia nejakému manažérovi a pod., tým nemyslíme, že stačí mať prax „v administratíve“ – u nás to nie je o prekladaní papierov. Ak si pracoval/a vo finančníctve, bankovníctve a poisťovníctve je to veľkou výhodou a šancou, že si vyberieme práve Teba (vieš čo je vinkulácia, záložná zmluva, ako robí scooring úveru a pod.) – je pre nás dôležité, aby si bol/a v tejto oblasti zorientovaná/ý. Táto pozícia nie je vhodná pre absolventku/ta, alebo niekoho s praxou menej ako 5 rokov
  • Naša práca je o práci s ľuďmi, očakávame od Teba nielen odborné znalosti, ale to, že vieš ako jednať s ľuďmi – prídeš do kontaktu s rôznymi: riaditeľmi pobočiek bánk, manažérmi hotelov, prevádzkarmi, našim konateľom a landesdirektorom, našimi klientami – cit pre komunikáciu, schopnosť vyjednávať a networking je pre nás veľmi dôležitý

Tvojou úlohou bude:

  • Byť dobrou asistentkou regionálnemu riaditeľovi a supportovať celý jeho team
  • Myslieť za ňho, pomôcť mu organizovať všetky aktivity,  držať v hlave a google kalendári termíny, strážiť ich a synchronizovať
  • Organizovať chod kancelárie, mať na starosti celý office, objednávať tovar/materiály, starať sa o poriadok
  • Vybavovať predcízne administratívu klientov: vypisovať tlačivá a protokoly, nahadzovať údaje do online systému, vypočítavať kalkulácie/ponuky – mali by sme vedieť po tebe prečítať : - )
  • Komunikovať s teamom, obchodnými partnermi, centrálou, hotelmi, prevádzkarmi, a pod.
  • Práca s klientskou databázou/online systém/intranet
  • Distribuovať informácie v riaditeľstve (telefonicky, mailom), koordinovať termíny
  • Pripravovať podklady (tabuľky, reporty, prezentácie ppt)
  • Pripraviť a technicky zorganizovať semináre a školenia, byť na nich prítomná až dokonca
  • Spolupracovať na produkt-manažmente a analýze bankových a poistných produktov, pripravovať interné materiály
  • Vybavovať intervencie, vinkulácie, úverové prípady našich klientov
  • Budeš pracovať na faktúru, fix + odmeny za nadrámec pre dohodnutú konkrétnu prácu
  • Denne by sme Ťa potrebovali na 3-4 hodiny, občas cez víkend, vieme si dohodnúť flexibilný pracovný čas a čiastočne i home office
  • Ideálne aby si bol/a z Bratislavy, dlhšie dochádzanie je pre nás nevýhodou
  • Predpokladaný termín nástupu je jún 2015 alebo dohodou

Čo by o Tebe mali povedať tvoji priatelia a bývalí kolegovia:

  • Že nepatríš k „salámistom“ a „mám-v-pažistom“
  • Že sa dá na Teba 100%tne spoľahnúť a nikdy nenecháš ľudí v štichu
  • Nikdy nemeškáš
  • Že si jednoznačne organizačný typ, vieš zorganizovať party, stretnutie, školenie, vieš sa postaviť pred ľudí a niečo povedať, vieš dať dopozoru personál ak si neplní povinnosti, vieš upratať prevádzkara v hoteli, kde máme seminár ak nepripravili pre nás čo mali – prosto nemáš problém riešiť problémy, vieš rozdávať pokyny – nie ich iba príjmať
  • Že si iniciatívna/y a máš vlastný názor, za ktorý si ochotná/ý niesť aj zodpovednosť
  • Že radšej urobíš chyby a poučíš sa z nich, než by si neurobil/a nič a čakala kým Ti niekto povie ako to máš urobiť (a bude to potom „naneho“)
  • Že si kreatívna/y a patríš k „riešiteľom“ problémov a situácií (a skôr než nám zavoláš, že niečo nejde alebo sa nedá, skúsiš vymyslieť aspoň 2 ďalšie spôsoby ako to vybaviť alebo vyriešiť inak – my sa ideálne nemusíme dozvedieť, ktorý spôsob v poradí bol úspešný).

Pozri sa ako to v našom teame vyzerá a pošli nám čím skôr svoj životopis s kontaktnými údajmi. Pripoj, prosím, aj svoju aktuálnu fotku. 

Tešíme sa na Teba!

 

CHCEŠ BYŤ V NAŠOM TEAME?

OZVI SA NÁM A PRIPOJ AJ SVOJ ŽIVOTOPIS